lunes, 11 de junio de 2012

Efecto peeling

Las breves vacaciones se han acabado rápido, característica intrínseca y perversa de la brevedad cuando es buena. Aun así, creo que han sido las vacaciones más destructivas después de aquellas del 45 en Hiroshima (ser hija de la reencarnación catalana de von Manstein acarrea momentos bélicos imprevisibles). Yo pensaba que pasado mayo la tranquilidad vendría a mí, pero se me antoja un mes y medio movidito hasta el armisticio.

Mientras remato el trabajo de fin de máster (última semana, ¡BIEN!), enlazo competición tras competición (campeonato de España, Rodellar nocturno y Margalef M Xtrem) y asisto a eventos variados como la boda de una de mis mejores amigas o el crecimiento de mis lechugas, no voy a tener tiempo para depilarme. ¡Aja! Esta no os la esperabais, ¿eh? Pues yo tampoco.

Aprovecho ahora para dar cuatro pinceladas sobre estas vacaciones tan abrasivas antes de retomar mis labores:

Estos días hemos estado perfectamente acompañados en todo momento: primero con Alberto y luego con los “Miquelets” en Culla y, más tarde, tres días fanáticos en Albarracín con els Bous de la Salle. Los locales nos han aconsejado y guiado de mil amores y, eso, se agradece. Os guardo una lechuga por cabeza.

Culla: espectacular paredón a la sombra infestado de chorreras. Vías inhumanas, tanto de calidad como de abrasión. Las pieles de manos y muslos te quedan como si hubieses ido a flagelarte devotamente de procesión. ¿Y lo suave que te queda la piel? Si es que me quejo por vicio.
Escalando en Culla. De izquierda a derecha: Alberto en "El poder de Keler" 7c, yo en "Alegre bandolero" 8a y Esteve en "La increible Jul" 8b.

Albarracín: ¿qué puedo decir yo de este sitio, ignorante absoluta del bloque, que os aporte algo nuevo? ¡Su merecida fama ya lo dice todo! La única aportación positiva que vislumbro aquí es la que el bloque me ha hecho a mí. Aparte de añadir más rasguños a mis extremidades -si algún día aprendo a mantelar elegantemente supongo que dejaré de salir arrastrándome por encima de las piedras cual serpiente en plena muda- o cocer mis yemas a la brasa, el aprendizaje ha sido absoluto.

 En Albarracín con els Bous de la Salle. Sí, estoy hablando con Lola y, Neula, que no pierde detalle. Foto: Jaume Oliveras.

Dicho esto, y mirándome las piernas, no es que no tenga tiempo de depilarme, es que no me atrevo (y no por los pelos, que podría ser -es cuestión de tiempo-, sino por los rasguños). 

12 comentarios:

Bi Zaes dijo...

Olé Marieta, Olé!!!M'encanta llegir-te!!
ganetes d'oblidar-te per un temps de si fer-te trenetes d'amunt a vall, o d'avall amunt?? :P (esperem no arribar a tant....)jo encantada de fer croquetes asirenades amb tu!! (hi han infinitats de versions a l'hora de mantelar... en el meu cas, quan recorro al "mantel facial" acostumo a fer "la sirenta"... i quan l'estil és màxim i l'adherencia és "cuerpil", faig la croqueta..) ànims aquesta última setmana, i a muerte els propers events!!
Un petonàs gegant!!
PD: en Miguel ja me va explicar com d'inhumans esteu!!! olé!!!

TRanki dijo...

Sobre Mantles...

MAi em cansaré de cridar al vent ( sense exist) de la efectivitat ( en situacions terminals, sinó abstenir-se) de la TECNICA MUGRÓ, TECNICA MELIC i, a darreres instancies, TECNICA GALTA.

No tinc dades sobre la tecnica INCISIVO-PALATAL, donada la vidriositat de la meva dentadura ( que s'hauria de dir "dentatova")...però m'han dit que pot ser útil en encadenes desesperats...

Fernando dijo...

Días M.
Cortas y productivas vacaciones. Pero no nos preocpuemos, cuando entrés en la UNI serán más largas y posiblemtne más productivas.
Suerte con el Master

Marieta dijo...

Bi! en Miquel només ens va veure a Culla...que si ens arriba a veure a Albarracín no t'hagués dit el mateix ;p jejejeje Continuaré practicant la tactica "croqueta" doncs :) Besito gros!

Tr: pos en més d'una ocasió vaig pensar "l'hi clavo les dents?" però està clar que seria fer-ho i anar directe al dentista jeje de moment no vaig tant motivada com per clavar-hi l'ullal. Ara, divertit ho és un rato això del bloc! Estas nant per la Siber, per cert?

F: pues no sé... solo sé que no sé nada aparte de que las vacaciones, duren lo que duren, siempre son cortas. ;)

Anónimo dijo...

Ach so!
Aixo de bateixar al pare sembla portar a la famosa "flecha del tiempo" en sentit invers. Que hi farem!.
Segurament, el Feldmarschall, es deu haber remogut a la seva tomba (per el teu comentari, clar), pero suposo que no pas mes, que en el comentari final (versión española) de la seva mes famosa victoria (Jarkoff, mars 1.943, escasos recursos i mitjans contra el ja dominant Ejército Rojo), en que el traductor ve a dir-li, mes o menys: "Pocos generales han logrado tan poco en tan poco tiempo". ¡¡Manda huevos!!
Segueix escalant i disfrutant com fins ara.
Petons.
Francesc.

Esteve dijo...

¡Fueron pocos días pero que intensos! Desde los primeros días con Alberto, después con los oriundos de Culla a los días con los Bous de la Salle, gastamos tanta piel que tuvimos que ir al banco a sacar más!!!!

Marieta dijo...

Mein Mariscal: no esperava menys... I si el Feldmarschall es remou a la tomba serà d'alegria que se'l compari amb una persona com tu. Ja li agradaria haver conquerit Suïssa (i a qui no?) com ho fan les teves tropes... Salutacions a frau M. Cambio y corto.

Stif: corralito, corralito!

tranki dijo...

Hey Marieta...efectiviwonder de lo de la Síber, però m'hen enamorat de la dolenta i el cap em diu que fins que no me'n desenamori que no hi torni o em faré mal...

Però com a testosterònic que sóc hi torno ja, i si no em calço l'escorpí miraré de ballar amb alguna altra que tot i tenir més alcúrnia no sigui tant wild...que tinc familia...



Si hi puges oju amb l'E-MENTAL, a la dreta del tot, que resulta que el Moru es va "oblidar" de posar la darrera assegurança i del bolt a la R apart de un crux i final de 7a+ hi ha uns 8 0 9 mts, mantlñe agò`nic inclòs....i hi vaig caure...no sé ja m'ho penso.

Si us motiva anem, jo encantatus. Ja saps, flaix free...

Marieta dijo...

a sant llors crec que hi aniré el dijous de la setmana que ve (tinc una agenda...jejeje) però no sé si siber o paret gran or guat...
Ah, i aquesta que dius no la provo ni jaaarta!

Agus dijo...

Heu de venir a la Síber!!
Alli és on s'apren a fer bloc però amb xapes!!!

Marieta dijo...

síii, de moment ens està passat com a stBenet, que no hi ha manera d'anar-hi... però bueno, això és una sort, és com tenir un comodin ;)

Quan hi anem ja piarem jejeje

PD. A tope amb el projecte bou!!

MONTSaDBT dijo...

Monstadbt et convida al seu blog