martes, 7 de septiembre de 2010

Cambio de ritmo

Pasarse tres semanas escalando dos días seguidos y descansando uno es algo adictivo, por eso, si se rompe este ritmo, es probable que te ataque el síndrome de abstinencia. Y yo he roto el ritmo, qué remedio. Del alegre Rock&Roll vacacional 2/1 pasamos al lento adagio laboral 2/5: dos días de escalada, cinco de reposo. No incidiré más en lo poco que deseo ahora mismo descansar cinco días consecutivos porque me pondría a llorar y a gritar y a cometer actos inmorales y, seguramente, hasta ilegales lo cual me llevaría injustamente a un ingreso en el trullo (2 años mínimo sin la condicional y eso alegando enajenación mental transitoria), donde, que yo sepa, aun no hay buenos sectores para escalar.

Pasemos página y centrémonos en algo que distraiga nuestras mentes, o por lo menos la mía (permitidme ser egoísta, pero es cuestión de supervivencia). Los fines de semana pueden cundir más si no se ha tocado roca durante cinco días -a quién quiero engañar...-. Por ejemplo, antes de irnos de vacaciones el bueno de Pete O'Donovan nos retrató en Alòs de Balaguer con motivo de una nueva guía de escalada en Lleida, muy necesaria, por cierto, que saldrá en breve.

Balcó del Segre: L'Ordre del Fènix (8a) i Préssec en el Kneebar (8a+), Marieta y Esteve respectivamente.

Ese finde escalamos muy motivados después de currar durante toda la semana, y es eso lo que juega en favor de todos nosotros. Los amigos australianos, mientras estaban disfrutando su año sabático (ya acabó, qué penita me dan), nos lo decían: vosotros venís con muchas más ganas de escalar que nosotros. Así que, aprovechemos esta recarga de energía (positiva o no) que se acumula entre semana para compensar la pérdida de fluidez escalando que se gana con la asiduidad diaria a la roca. Quien no se consuela es porque no quiere.

Y, para acabar, me regodeo gratamente rememorando la competición del sábado en Sant Cugat (Campionat de Catalunya d'escalda de dificultat) más que por mi actuación, que fue buena, por los ánimos de mis padres y mis amigas Rosa y Natàlia que me hicieron sentir muy afortunada al venir a verme (sus quiero con locura).

Con los codos mirando a Cuenca y a punto de palmarla (competitivamente hablando, claro).

Organización impecable y buen ambiente con el añadido de poder escoger la música para el momento de competir, como ya se hizo exitosamente el año pasado. Aquí hay un vídeo de la TV Sant Cugat con las finales y los resultados, para nada sorprendentes, son estos.

Eugènia N. huyendo de la sombra en la final.

12 comentarios:

Isidre Escorihuela dijo...

Pos per ser 8a podrieu posar cara de patir una miqueta no?
;-)

Lau dijo...

bufff... si, això de trencar el ritme tant bruscament deu ser el causant de la majoria de depressions post-vacacionals.
Aquí, los más listos, han trencat el ritme gradualment: tornant a meitat setmana!!!
I los requetelistos (com jo...) s'han guardat 1 setmaneta per alliberar la ment després del xoc de la tornada.

si si noia.... ara toca tornar a agafar la rutina i habituar el cos als madrugons!

Gerard dijo...

Felicitats per la segona posició!

Anónimo dijo...

Sobrina que bien te vi.
Serena controlada y elegante escalando.
Genial, felicidades y hasta pronto.
Recuerdos al conyugue.
los titos.

Marieta dijo...

Isidre: "divinos hasta la muerte" jeje, el que passa és que hi havia molt bon ambient i amb alguna brometa que altre reiem per sota el nas...una abraçada!

Lau: ah, què afortunada! El que donaria jo per una setmana més...i a sobre, no només estaras de vacances sino que no hi seras per aquí!

Gerard: moltes gràcies! crec, si no recordo malament, que és el 3r any que repeteixo posició.

Titos: sí, vuestros -también controlados- gritos de SOBRINA VENGAAAAaaAAA COÑÑOOOO, me daban mucha serenidad, jejejeje. Un petó als 4. (y dile a la tita que no me vaya tan guapa que cualquier día le salta algún maromo a la yugular, y a ver quién la rescata...)

PGB dijo...

estic amb l'Isidre no pot ser que feu aquesta cara de felicitat en un 8a! xD

Percert, sabeu quan surt la guia?

Marieta dijo...

cap a l'Octubre, en Dani ho ha postejat: http://daniandrada.blogspot.com/2010/09/lleida-climbs.html
ja ho deus haver vist, segur, ets molt ràpid... jejejeje

Apa, una abraçada bou (i espero que ja hagis entrenat, tan que ho demanaves pel carallibre ;)) jijiji

Quino dijo...

Eppppp Marieta!!!

Si ho vas fer de conya, i sempre rient.. i ja saps, a Sant Cugat sempre et posaré la musica que vulguis, comprovat "cientificament", motiva molt pujar amb la teva musica, oi?? jejeje

vau fer un espectacle fantastic, i mira, ha quedat en la retransmissió, un passet mes per divulgar l'escalada... moltes gracies per venir i pels teus elogis!!!!

Marieta dijo...

Gràcies a tu, Quino, que t'ho curres al màxim! Ens veiem, una abraçada!!

TRanki dijo...

heheheh anda que no dura el vidiu...la Lila es va enfadar " què coi fas aqui a les 02:30 mirant per intenné...¿no estaràs veien pelis warres no?!!"

I jo..que va carinyo...bueno...no...si...no exactament---

hahahahah!

VAi flipar amb la suri gran insistint quan s'havia equivocat amb el pas i anava pujant i baixant!!!

CANVI DE RITME: fffffffffffffff !!! Tu ja has canviat bowa? JO estic encara en algun lugar de cavallers...aquí només hi tinc el cos...o mig...

deeeeew! felicitats per la performanse resinil..se't veia sobringui! I el mansu-stiff que no participa?????

Marieta dijo...

tranki: jo ja no se si tinc el cap de vacances i el cos al curro o al revés, la qüestió és no pensar-hi gaire pq t'agafen tots els mals.

El "vidiu" dura la ostia, se'm fa tan raro veure'm...diuen que va bé veure's escalant, però a mi em fa una mena de vergonya extranya... I l'stif res, lo més proper a una compe que ha estat és veient el video, com tu, jiji. Ah no, que tu vas competir fa poc (ei, ara en serio, ja et podries animar a les compes catalanes, t'ho passaries molt bé...pensa-hi quan l'Arnauet tingui un parell d'anys més i el puguis dur...jejejeje)

azzimut dijo...

En la naturaleza están los estilos futuros