martes, 15 de abril de 2014

Pascua de resurrección


Mi larga travesía por el desierto terminó: he llegado a la meta con los bolsillos llenos de arena y un cierto escozor de ojos, pero nada que no se cure escalando o con un buen colirio. Sí, esta metáfora es una mierda, hasta yo la leo y no entiendo nada (algunos tontos le llamarían arte; le llamaré arte, pues). 

Veamos, lo que os quería decir es que, por fin, tengo más tiempo para trepar y que, tras tantos meses quemando pestañas ante el puto ordenador –y comiendo muchas galletas, de ahí lo de los bolsillos llenos de arena, 3 kg de arena para ser concretos-, quiero que me regente la inactividad cerebral. Voy a guardar cualquier intento de darle al coco para garabatear el patrón de desbloqueo del móvil o, como mucho y haciendo un esfuerzo, para recordar el pin.

Y así, dirigida por un cómodo aborregamiento, retomo la actividad del no-encadene, más feliz que unas pascuas –tópico acorde con el momento litúrgico y personal-. Dicho esto, pasen y vean las modestas fotos de ayer en Sant Llorenç del Munt que atestiguan el bendito retorno a la roca.

Òscar y un monodedo en Sueños de mierda (8a+, creo, ya que él hacía una variante de la Mierda de sueños).

Interesantes escaladas en Sant Llorenç cuando la lluvia ha borrado el magnesio.

Esteve en la sección clave de Trencaegos. Vía bastante nueva, unos la proponen de 8b+, otros de 8b.

 Fenakistiskopi, un 7c clasiquísimo de la Paret Gran. Juro que no me cogía de la higuera (en el pegue anterior sí). De todas formas, fallé en el paso duro (un monodedo que prefiero no usar) y deberé volver.

  

Nos encanta este sitio. 

17 comentarios:

Unknown dijo...

no hi ha dret¡¡¡¡¡¡¡ jajjaj¡¡¡¡¡ bones fotus reina¡¡¡ disfruta de la nova etapa¡¡¡

PGB dijo...

Uiiiii i pq no prefereixes fer servir aquell monodiiiit? Piensa mal y acertarás x)

Lola Steiner dijo...

Ai qué xulo, escalar! ME n'alegro del teu retorn!

albertganxets dijo...

Marieta, què vol dir que no t'agafes de la figuera?

En una setmana l'Oriolet retornarà convençut i convers a la nova religió de la tàpia i el rostoll. I mai més et discutirà la validesa de les sabines pel rotpunk...

paca dijo...

La roca t`ha trobat a faltar...la resta del món vertical també...però Jo no,ni una miqueta,que no,que gens....no,no i no!,que no vamos!,,,però res de res...ni parlar-ne.....En l`escalada clàssica,el V+ vegetal sempre ha existit.Sant Llorenç,la millor re-enganchada!

TR dijo...

A veure...aqui el personal UNTANT-SE de crema regeneradora ( que rellisco per tot arreu de tant oliosos que em queden els dits espres de deixarme una iema a la METZINA), apretant com bows i tu de vacances roquerils?

I bon lloc per tornar..LA GRAN!!! Y LO SABES...

HAHAA...guai.

I veig que es va assentant la variant de la MIERDA, pel mono dret...ta guai...el pas al revés és l'inferno...hahah.

Salut i atibar-liiiiiiii!

Marieta dijo...

Oriolet!! home...que una mica m'ho mereixo, no? al menys aprofitem bé els dies i et venim a veure a les teves escalades extremes ;)

PGB: sí sí, pensa malament: no li tibo una merda! Jo ho faig amb una regleta -bloqueig llarg- perquè sóc una inútil amb els monos, entre d'altres.

Akane: ara falta el teu i ja haurem arribat a l'equilibri universal. Ànims que això ja està!!!

Medalla de Oro: de fet...tens raó, la figuera està allí perquè algú l'agafi. Al proper pegue m'hi munto a sobre! (per cert, esteu fent una molt bona feina amb l'Oriol, eh? d'aquí no res ja s'ha passat al lado oscuro...)

Paca: doncs no sé si m'ha trobat a falta gaire, la roca, perquè des que he tornat em fot unes "escupides" que me les veig i me les desitjo per arribar a les reunions. I, teniu raó, aquí cap friki s'agafa a la figuera i després me la trobo arrebossada de magnesi...que estrany.

Tranki: espero que el teu amic Julio no tingui cap lema en referència a agafar-se a les figueres, perquè he pres la determinació d'aferrar-m'hi com una heura! (y lo sabes) jeje Molt bé bou, ens veiem per Santllors fijo!

Lola Steiner dijo...

Gracies guapeta!

Anónimo dijo...

Molt bones les fotos! per fi tinc l'honor de debutar al teu blog...
P.D: la millor és la teva... peaso fotògraf!! jeje
Oscar

susi dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Oriol Quo dijo...

Juer Marieta! Doncs per pujar amb 3 Kg. de Sobrepés (A les butxaques, esper-ho) hehehe; i no veures-hi... Kuions com escales! hehehe.
Felicitats i una abraçada

QUO... Jo els 3 kilos els porto de fang... (és a dir: de xocolata) i no precisament a les butxaques, oiux!

Agus dijo...

Hola Marieta, Trenca egos, para la información de quien este interesado, se ha establecido como un buen 8b, Isaac Jaraba y yo opinamos que es el grado apropiado, y otros probadores que no encadenadores como Sensepell o Fèlix Obradó también, ya que le falta un punto de resistencia para alcanzar ese plus tan duro de conseguir en esta escuela, sobre todo si lo comparas con los existentes, Vol i dol, Nikita y los de la Siberia (Colla, Escoliosi, Matajinflons, Combo y Trinitron).
Por lo demas recomendar esta via de Pepe a todo el mundo, y añadir que existe la posibilidad de hacer una versión más facil de 8a+ por la derecha, que la mayoria consideramos posible pero menos bonita.

Unknown dijo...

marieta¡¡¡¡¡¡ ja he tornat del taghia¡¡¡ crec que com tu dius,, em passaré al lado oscuro... .quines vies¡¡¡ hi hauríeu d'anar amb l'stif¡¡¡¡

Marieta dijo...

Oscar: l'honor és meu! no sempre es pot escalar amb dos GUARRIORS com vosaltres. ;)

Quo: veig que a tu et passa com a mi amb els usuaris de google jejejeje :D Una abraçada, bou!

Agus: La informació que jo tenia és que en Ramonet havia proposat 8b+, i altres repetidors 8b.Crec que l'Esteve també està pel 8b... Personalment, no sabia que ja estava establert el grau. Merci pel comentari.

Oriolet: molaria anar-hi!!! però tu ens fas de guia i nosaltres et seguim de segon (i et fem el sopar, va). Ja ens explicaràs les aventures!!!

Unknown dijo...

jajaj¡¡¡¡ si jo us he de fer de guies,,,millor ens quedem per siurana¡¡¡ aixi no pendrem mal¡¡¡¡
petunets als dos

Fernando dijo...

Es un mal síntoma que el Ramonet proponga un grado y empiece a salir peña diciendo que no, que es más fácil
Vamos mal.
Al menos no ha sido el Megos

Marieta dijo...

Oriol: no sé si tornaré per Siurana (sí, sí que tornaré, però m'estic enduent cada colleja...)

Fernando! por un dia que propone un grado más alto, dejémoslo! jejeje (Ramonet siempre cota muy duro...esto es la excepción). En cualquier caso, creo que cuando él la probó la vía estaba bastante sucia y era muy nueva; siempre pasa lo mismo: cuando las vías son nuevas se suele cotar más alto (menos secuencias, suciedad, etc.)