martes, 7 de agosto de 2007

Envidia prevacacional

Estos días están siendo muy duros vacacionalmente hablando. La semana pasada ya empezó torcida pues mi padre por un lado y Albert (el único compi del trabajo con el que hablo de escalada) por el otro, se fueron a los Alpes.

Luego me fui a escalar con Grace e Isaac los cuales me dijeron "Adiós muy buenas" porque se largaban de vacaciones un mes y medio, repito, un mes y medio. Y para rematar, este domingo me fui de Rodellar con lágrimas en los ojos. Todo el mundo se quedaba allí escalando, bañándose en el río y bebiendo cerveza. Desde aquí oigo como me llaman las eróticas chorreras de las vías pendientes e imagino a Esteve empotrando rodillas por doquier cayendo infladísimo por el ácido láctico.


Rodellar, Rodellar, ¿Cuándo volveré a ese lugar?

Y ahora estoy aquí tecleando mientras paso frío acondicionado en el trabajo para luego, al salir, achicharrarme y coger el coche-tostadora e ir a casa a llorar.
Ojalá llueva. Mejor aun, ojalá llueva mucho en Rodellar, malditos.
Bueno va, que no llueva -tanto- que ya empiezo a tener remordimientos por ser tan envidiosilla.
De hecho, hoy he comenzado a mejorar anímicamente y ya no tendré que ir de rebajas. La semana que viene empiezo vacaciones (9 días, menos da una piedra) y nos vamos a l'Ariege, a los Pirineos franceses. No hemos estado nunca así que apreciaré cualquier tipo de información. Yo por mi parte os ofrezco está dirección donde encontraréis un montón de reseñas del lugar, visitadla que vale la pena: http://cafma.free.fr/

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Menos da una piedra??

No sé si és un comentari encertat venint d'una geòloga.

Ànims! Aquí dalt continua el diluvi universal. Ja quedat moll com un ànec dues vegades. Però estic content, els turistes s'han de fotre el dit al cul!!

Marieta dijo...

Pobres turistes però al menys estan en plena natura. Cosa que em torna a provocar enveja. jejeje.
Bueno, que hi farem, records des de Balmes i torna ja! :)

PGB dijo...

Anims, jo estic reclos intentant fer el projecte de final de carrera i per fer-lo no vaig a escalar a les tardes.

Com a consequencia, ni escalo ni faig projecte pq em costa horrors posar-mi dps d'estar currant 8h

soc un talos!!!!

Moltes gracies pels croquis del sud de França! Aniran molt be per la tardor/hivern :)

Marieta dijo...

Anims PGB...el projecte de final de carrera és un gran pes que t'has de treure de sobre ràpid (jo m'hi vaig estar quasi 2 anys...i no ho recomano a ningú), així que vinga, endevant que quan l'hagis acabat podràs escalar!!!

Anónimo dijo...

Jo no començo vacances fins a l'Octubre.
Però per sort existeixen les tardes d'estiu i els cap de setmana per escalar.
I una paret que encara hem de reequipar amb el meu germà.
Comformisme en positiu. Quan la majoria ja no se'n recordi de les seves vances, llavors les començaré jo. "Ley de vida".
Ànims!

Aufwiedersehen!!!

PGB dijo...

Lo fotut és que l'estiu passat ja en vaig fer un de projecte... el d'informàtica. I ara toca el de multimèdia. Pffff m'estic morint!

Anónimo dijo...

Parece que tus deseos de que llovierá se han echo realidad, vaya tormentas!! ( y yo que pensaba que eras mejor persona, es que no te puedes fiar de nadie). Que os vaya muy bien por Francia (ah!! recuerda a Esteve que se lleve el bañador no?), ya te llamaré para la ultima de agosto que tengo alguna tarde libre.

SONIA
Post:(hemos cojido un gatito muy pequeño de la calle, guapisimo, ya te lo enseñaré)

Marieta dijo...

Ya seabes que dicen: fíate de la virgen y no corras.
Si llego a saber antes que tenía poderes meteorológicos...
Por cierto, que afortunado el gatito, envíame alguna foto anda y llámame en cuanto tengas tardes libres.
Besos!!

Anónimo dijo...

hola maria! primero me presento, soy Ainhoa, igual te acuerdas de mi, fui la que en la compe de córdoba escaló la clasificatoria despues de ti, yo iba por la Politécnica de Valencia.... bueno da igual jeje igual es un poco complicao de recordar ahora, con lo exitosa que resultó la compe....

Ya venía viendo tu blog desde hace tiempo (me mola, pareces una tía cachonda, en el buen sentido eh!!), pero es ahora cuando me he decidido a escribirte.

La cuestión es que tengo dos semanitas de vacaciones, y algunos de esos días se los dedicaremos a escalar por catalunya. Hemos barajado nombres como Camarassa, o bie cavallers. ¿Qué te/os parecen? ¿Dónde podría encontrar info de cavallers? ¿Alguna otra recomendación?

En fin, espero que me guieis en esta búsqueda de lolismo por vuestra terreta.

Saludos!

Anónimo dijo...

Ei Marieta, sòc l'Arnau (del plafo del salva), quina putada que et facin currar tant per vacances, en fi,el que et volia dir es que jo vaig estar escalant a l'Arieja per Setmana Santa, i la veritat es que el puestu és molt bonic i bucolic, i els sectors estan rodejats pels cims (nevats quant jo hi vaig anar) del pirineu.

El lloc és molt xulos, pero els sectors... hi ha de tot; no es que siguin la ostia però la veritat és que n'hi ha que estan força bè. Nosaltres vam estar a Calamers, que està pou be, amb vies de placa despomadeta de regletes i canto amb algun picat,vies d'entre 20,25m i tots graus des de 6e fins a 8b o +, val la pena. Vam estar a Sinsat,(hi ha una guia de sinsat on surten les vies d'esportiva) que te vies mès facils i sembla que no sigui gran cosa però la veritat es que hi ha vies que valen molt la pena de 7a+ i 7b,el que passa es que no me'n recordo de com se diuen. Les vies tente entre 15 i 30 m, son majoritariament de regleta i canto, amb algun forat i alguna tufa. Tb vam estar a Genat, al sector Koan, Tsunami, i els del costat. El sector Koan és el mès guapo, es una cova amb desplom tufas i canto, i el lloc es precios. Nosaltres no hi vam poder escalar pq les tufes estaven molles, però em vaig quedar amb les ganes. D'aquest sector les vies que es veuen guapes son les de 7c cap amunt, les de la dere que sòn més de placa no es veuen gaire interessants. Aquest si que val la pena fer-li una visita. Per últim, també vam estar a Baychon, a la Dalle Orange, les vies que vam provar no ens van agradar massa, i al final vam acavar anant al sector Zaza, amb vies curtes pero divertides. A la Boule no vam escalar tot i que jo em vaig quedar amb les ganes, les vies sòn curtes i la paret és una mica desplomada i molt llisa, suposo que deuen ser bastant tècniques.

Com has vist hi ha molts mès sectors i de ven segur que n'hi ha de molt guapos, pero nosaltres no vam tenir més temps. El Marc Arauz hi va bastant per allà, segur que ell et pot orientar millor que jo.

Ve ja no t'entretinc mès, espero que us vagi molt bè, ja veuras quin indret dal pirineu tan precios, res a veure amb la veïna cerdanya, molta calma, verdor, muntanya, i molts sectors. Ja m'explicareu que tal us ha anat.

Marieta dijo...

Siento no haber contestado hasta ahora. Estaba en Rodellar, pero por desgracia, hasta lo bueno termina: se acabaron las vacaciones :(
Ainhoa: claro que me acuerdo de ti muchacha. Los de valencia sois la bomba, y además montais las mejores compes. jejeje. A ver, no se si ya te habrás ido de vacaciones -que envidia- pero por la zona de Lleida te recomendaría, aun sin haber estado, el sector la Selva (nuevo y publicado en un escalar, creo). Cavallers no acabó de gustarme, pero tan solo he escalado una vez, así que no te fies demasiado, al menos el sitio era muy muy bonito. Un sector que está muy bien para días templados/cálidos es Tres Ponts, cerca de Organyá. Otra escuela muy variada es Margalef, con sectores en distintas orientaciones y una escalada muy agradecida. También teneis Siurana, menos agradable para escalar pero con roca de calidad total, eso sí, bastante más caluroso, hay que buscar sectores a la sombra. Me viene a la cabeza Tartareu, que a mi no me gustó demasiado aunque la gente suele hablar bien sobretodo de las vías de sexto grado. Si quieres más info sobre algun sector enviame un correo. Que disfrutéis mucho de las vacaciones :)
Arnau: bueno, jejeje, com ja vas veure, estavem a Rodellar. Moltes gracies per la informació, però no ens va acabar de convencer gaire el lloc i vam tornar plorant a la mamà Rodellar. Ens vam inventar un lema per l'Arieje, inspirats amb un llibre de Bill Bryson:
"Arieje, para que esperar a la muerte". Amb això us ho dic tot. jeje. Que acabis de passar molts bons dies entre les xorreres.
A ver si esta tarde escribo algo, hasta luego!!
PD. Que llueva que llueva la virgen de la cueva...