lunes, 11 de octubre de 2010

Callos y callas

Situación insólita la de este finde en Margalef donde nos hemos reencontrado con amigos y bidedos. Escalando en Cova Boix (aka Cova Soleiada) el sábado me percaté que del puñado de escaladores que había, las que más apretamos fuimos tres chicas: Angie y yo en un mano a mano con una vía de chorreras y agujeros (sí, Esteve, tú y un japonés también la sobabais pero con menos salero y, además, me estropea el post decirlo así que escondo el dato, como los políticos) y Helena entretenida con sus rutones.
Espero ilusionada que alguien diga "claro, es que en Margalef las vías son para chicas" para responder "¿por qué no te callas?" o, mejor, que todas las vías duras -pongamos de 8c para arriba- las han encadenado tantos tíos como en cualquier otro lugar, y, digo yo que si fuese ideal para chicas, los machos no habrían hecho tanta vía difícil... Que sí, que hay presa pequeña, pero bloqueos igual de largos. No hay excusa.
Lo que venía a deciros es que cada vez hay más chicas con callos en las manos, y, ¿no es bonito eso a la vez que paritario? Ya lo véis, hoy estoy políticamente correcta/o, qué horror/a.

Angie, nuestra rubia favorita después de la Amstel (vaya, creo que eso no debe ser demasiado políticamente correcto) , forjando el callo en Essaú directa (8a+).

A mí se me arrancaron varias duricias en esa vía destructora.

19 comentarios:

TRanki dijo...

...

Pos serà que a Stbenet i a la SIBER les ESCALES destrempen al públic femení ( i al masculí encara que menys) ???? ...

heheh...és broma eeehhh?

Tinc un post que es diu SINDROME DE STHENDAL ( no te digo más!!!)...guai la PARITAT...

PD...mmmmh, jo es que sóc més de la DAMM i la Ginger Lynn (Ai volia dir la LyNN HILL !!! en que estaria pensandorl?)...

Serà qüestió de provar la ESSAÚ aquesta !!! No és la que catava el juanjutx el dia que ens vam veure a la FEELGOOD? no la vaig tocar `però veient-lo em va semblar un os de via!!! Hi havia tacte amb tanta humitat????

a tibarrrr!!!

TR dijo...

Ups era STHENDAL...seré garrullo eh?

Anónimo dijo...

A nosaltres ens alegra la vista i l'esperit quan hos veiem tibar, bouas!!

Esteve Casas dijo...

Vías para chic@s? No sé, pero haciendo memoria de las últimas veces que he ido a Margalef, me doy cuenta que a mí ya de por si sombrío carácter, allí se le suma la enorme dificultad que supone para mí escalar en tan bidedosa escuela. El resultado es que este se vuelve lúgubre, incluso tenebroso.

En fin, muy mal me sabe especialmente para con (no se si será correcto pero le da formalidad, ¿no?) mi habitual aseguradora y demás escaladores lugareños que han tenido que aguantar mis choteos

Prometo entrenar duro para que esto no mes pase más en estas vías, sino que por lo menos sea en vías un poco mas duras.

Marieta dijo...

Tr: sí, és aquella via! El tacte no era massa bo, no ens enganyarem, però no condiciona com a Santllors, o sigui, que si no la vem fer va ser pel bíceps i no pel tacte jeje

Anònim: alegria, alegria! tots els anònims fossin com tu de complaents... :)

Stif: no se puede triunfar en todas partes, hombre, vete acostumbrando (sobre todo porque te vas a chupar Margalef hasta decir basta)

Anónimo dijo...

Claro que a las chicas se nos da mejor escalar en Margalef ... pero porque los tíos en general son unos garrulos y no saben colocar pies. Nosotras somos más técnicas y más finas, y también más guapas, aunque esto último no sé bien bien qué tiene que ver con la escalada, pero alguien tenía que decirlo. Palabra de Ponita.

PD: si me dejáis un hueco me apunto este finde al encuentro femenino de tibadas en Margalef, que Rodellar ahora sí que RIP hasta el verano que viene.

Anónimo dijo...

Margalef en general es facil.... comparado por ejemplo con Siurana.Excepto el sector Laboratori, y alguna via suelta. Creo que la que tu pruebas esta bien graduada, sinceramente, pero la gran mayoria de octavos, curiosamente los más repetidos, se podrian bajar medio o un grado.
Cubata 8a, Xiketeta 8a, Dct fellgood 7c+, sector catedral todo una letra menos....
Xavi.

Gerard dijo...

El que ens donava feina al rocòdrom (aka l'entrenador) deia que la seva nòvia el podia reconèixer en la foscor pel tacte desagradable de les seves mans, i jo sempre me'n reia. Bé, fins que em van sortir a mi.
Però, és clar, jo no pujo 8a+ (ni sense +, vamos), de manera que tinc curiositat per veure't les mans. Volem foto el proper dia!

DOMÈNEC GARCIA dijo...

MARIETAAAA, veniu a la compe que fem a Lleida aquest dissabte. Es de corda i començarem a les 9:30-10:00 del matí.És el ROC 2010 al roko de la Llera del Riu del barri de Pardinyes Lleida, mira al meu blog http:\\dreamtime8c.blogspot.com per a més info. I porta a qui vulguis. Petonets

Marieta dijo...

Ponita de todas las ponitas: si la meteo nos respeta estaremos puntuales (pon, hacia mediodía del sábado) en Cova Boix. Ja ho saps ;) Y sí, somos mucho más guapas que ellos, que de guapa tienen poco -por suerte-.

Xavi: pues la verdad es que no conozco demasiados sectores de Margalef aparte de los archifamosos. En cuanto al grado, a mi Margalef me cuesta bastante...De las que comentas solo conozco la Essau, que me parece un infierno y la dr.feeelgood, que me costó más que muchos octavos considerados duros. Partiendo de que el grado es orientativo, a mi me parecen bien cotadas. Pero vamos, que si se decotan por consenso, pues me parecerá bien igualmente. Grado=democracia. Un saludo!

Gerard: jeje, de fotos ni parlar-ne! Tinc les mans decepcionantment normals, dits extranyament prims i poc callo (bueno, això és el que a mi em sembla comparant amb els escaladors que conec). Apali ;)

Domenec: ja t'he contestat per correu. Una abraçada bou!

TRanki dijo...

SOBRE EL GRAU...

A MARGALEF el problema és que esta plè de SILFIDES que et fan flutar només veure-les...i si a sobre et flashegen...pos no veas...per això sembla "UN PLUS" més facil...de vegades més i tot!!!

A mi em va passar a la FEELGOOD i li vai flutar, de bon rollet, al flash.

En canvi a llocs com STBENET o SIURANA, o la SÍBER vas encotillat entre retensiónaments politics, xuxuflús, cares de punkis exigents i tal i tal...resultat...els 6c+'s sembln 7b+'s i no s'escala més de 7a o 7a+ onsait...

El que fa això de l'STENDHAL eh?

Apart del RED point, o e PINKpoint, s'haurien de valorar els FLOWERpoint...

paflipar, com condicionen les circumstàncies bows...paflipar...

A veure si amb tanta tonteria a les fosqus ja no sabrem qui és qui!!

hahaha!!!

xatis a a kadena forever...

Anónimo dijo...

Tranki: el teu problema es que generalitzes- mitifiques les zones. Ni a Sant benet Ni a Siurana tot es dur, ni a Margalef tot es fàcil.
Se de 8b s de Sant benet HIPERVIDILLAS ( Vuelo, Bugler, Piripi, Nyigo...)de fet per mi 8a+, els ques es fan, i d'altres 8a amb menys de 5 encadenes ... a Siurana idem.
Margalef, ves a laboratori i compara amb Les espadelles o cova boix....
Siberia dius que estrogen es dur??, donç si encadenes la Wad Ras et pago algo, son el mateix grau..
Siurana compara La ballade amb Zona 0... un grau de diferencia.
P.d. no cal que a cada comentari teu nombris tant Sant benet o Siber,


Xavi

Anónimo dijo...

ja està! l'Aleix dilluns (molta ràbia) i jo dimecres, teniu la via montada, el japo encara hi és!
Moltes gràcies per adoptar-me! Ah! Dissabte pugem a Oliana! ja ho sabeu...
Angi

Anónimo dijo...

Ai! no havia llegit que tornàveu a Margalef! molta sort marieta! i ja veuràs com aquest cop si! tiba-li fort esteve! Apali doncs, fins la propera!

Marieta dijo...

Tranki i Xavi: jo com que quasi no he escalat ni a Santllors ni a st benet no tinc ni idea de la majoria de les vies que dieu, però, ei! m'agradaria fer-les, això sí...i m'agrada que me'n parleu. Quan vulgueu fem una cerveseta els 3... jojojojo (riure malvat)

Angie: esteu fets uns bous! me n'alegro molt de l'encadene!!! Però, a Oliana dius que aneu? em van dir que era moll, espero que s'hagi assecat! Doncs que vagi bé fanàtica i a veure si segueixo el teu exemple i la faig algun dia -l'essaú- jejejeje

Anónimo dijo...

XAVI tot plegat em recorda una peli: "LA VIDA DE BRIAN"...Hi ha una escena: "LA LAPIDACIÓ", molt divertida...de repent t'hi he imaginat enmig...bonísssssim !!!

"just look on the bright side of life" ....

Anónimo dijo...

http://www.youtube.com/watch?v=y40fXnVCmhI

No nombraràs el nom del sant lloc en và....

Marieta dijo...

La veritat és que és una de les meves escenes preferides...aquesta i la dels jueus al circ (frente nacional de judea, frente judaico nacional, union judaica, etc), osti, boníssim, només recordar-ho ja ric (i tan vigent encara, avui dia!)

Anónimo dijo...

buh, es que els "anonims" ja s'estan posant del pal..cansinos eh?

Som la polla els escaladors....