lunes, 9 de junio de 2008

Vilablok

Qué finde tan fanático. Ya lo decía el viernes en mi horóscopo “Aries: Te reencontrarás con un antiguo amigo y recibirás una inyección de dinero inesperada. Te sentirás cansado”. Cómo me gusta la astronomía (juajua, perdón, la astrología –no era lo mismo?-).

Y ahora voy a practicar la primera persona del singular en una crónica un pelín egocéntrica. Perdón.

El viernes, quedo con Esteve para ir por la tarde a Montserrat. Nos vamos al Vermell del Xincarró a hacer un par o tres de vías. Él encadena, yo encadeno, nosotros encadenamos y como resultado nos reconciliamos con Montserrat que vuelve a ser un maravilloso lugar, perfecto para las tardes de verano.

El sábado, participo en la primera competición de bloque de Vilafranca: Vilablok. Creo que me quedo corta afirmando que la organización fue impecable. Sé que caigo en el tópico pero creo justo agradecer una y otra vez los esfuerzos de todos los organizadores y colaboradores de Vilablok que han conseguido que la compe fuese un éxito y una fiesta. Moltes gràcies! Además, cosa rara pero agradable, vinieron a verme mis padres y Esteve, con lo cual tengo un montón de fotos mías encadenando todos los bloques. Este hecho ayuda a engordar a mi ego que tras el finde está bastante rollizo (dejadme disfrutar de la anómala situación, que ya vendrán tiempos peores…). Aquí os dejo un par de fotos del evento:


Segundo bloque

Antes del último bloque. Neula se pasa por el forro las vallas. Fijaos cuantos amarillos detrás! (organizadores, jueces, porteros, colaboradores...)

Y el domingo, volvemos por tercer fin de semana consecutivo a Siurana. Cosa también extraña pero de explicación plausible pues las chorreras están todas mojadas. Pensando que estaría cansada del viernes y del sábado (y del jueves en el plafón) no sé si montar la Ardilla roja (7c+) o dedicarme a la vida contemplativa que tanto favorece el paisaje de Siurana desde el Pati. Al final el fanatismo me puede y decido montar la vía. Les digo a los compis que por ahí estaban “Iré a muerte pero no la encadeno ni de coña”. Y la cagué, quiero decir, que me equivoqué con la predicción, igual que los del horóscopo.

Estoy en racha, voy a comprar lotería.


22 comentarios:

Isidre Escorihuela dijo...

Recullons Marieta estàs incomensurable...Serà por l'astrologia ¿..?

Fernando dijo...

H Marieta,
¡Ves como si estabas embarazada!, ¡mira lo que has parido!.
Felicidades por una racha tan positiva y cómprame un billete de lotería a mi también, no se puede dejar pasar esta oportunidad.
Salu2

Marieta dijo...

Isidre: els astres em són favorables ;)
Fernando: jajajaja bueno vale. Pues quiero volver a quedarme embarazada...

Raquel dijo...

Felicitaaaats!! Quin cap de setmana, eh!! Quants encadenes seguits!!
Suposo que avui faràs repòs, no? Je, je!!

Marieta dijo...

Raquel: merci guapa! Avui no penso fotre ni brot...aniré de compres (tot i que també pot arribar a cansar bastant...jejejeje )

Anónimo dijo...

marieta muy bien sigue asi espero que llegues con esta racha a rodellar,iras no?.
si no no se a quien animare.
que igual si me da ,tambien compito.

Anónimo dijo...

Felicitats, que no es lo mismo que Felacitats.

Felicitats de nou per l'empenta, els logros i ... no-pares-pares-pares-no...

Fins la propera "aparició-divina", per la que confio sigui aviat (pa-ke-me-montes-las-vias!!!!!)

TRanki dijo...

Hi Marieta,

Felicitats pels rosbuns, que no sigui un subidón kompensón...cuida'l!

Si teniu tardes no dubteu en anar a les AGONIES, hi ha 5 vies i el doble de combinacions, totes de resistencia força, alguna bloquera i MOLT GUAPES !!! Tardes 5 minuts del cotxe a les vies i CAP et deixa indiferent...garra bona amb algun pas i totalment desplom.

Hi ha vies facils Vº a 6b+ per escalfar o escalfes muntant ( 7a+ o 7b mínim). Quan les coneguis escalfes en 8a's...

Un lloc guapìssim!

Pd: Que putada! Vaig anar a fer fotos a la WINCHESTER DE SIKA i em va petar el peu clau del pas de sortir del forat...ara només queda la opció "oficial" ( recte per la xorerreta i lance), o la alternativa ( sortir del forat per la esquerra) igual de putilla...LA que era una "combinació ideal para progressar" es queda altre cop en "hueso puteante"..puja de 7c/c+ a 7c+ o 7c+/8a...a veure si la toqueu!!!!

Marieta dijo...

kele: A Rodellar iré...pero a escalar en roca. A ver si coincidimos de una vez!!!
Ojoketodolové: pues no mires tanto! Yo te monto la vía que quieras (ya sabes, tengo la caña) jijiji
Oriol: home bou! prou de petar cantos jejejeje. A les agonies hi vam anar un cop i em va semblar que les entrades eren hiperdures. Bé, de fet només vaig provar una via, pero l'entrada em va semblar inhumana. uf.

TRanki dijo...

BUf Marieta...si sabessis...

A la Paret principal. de esq. a dreta hi ha 5 entrades a les vies del paredón:

Via del MOro ( a baix a la esquerra)..oca trencada..per oblidar..a més és 8b projecte...inhumana..

LA CLASSICA...abans hi havia una escala per accedir a la roca bona. ARA és un bloc de 7a que dóna pas a la paret i a tres o quatre vies...T'HO EXPLIQUEN i triomfes...és l'estl AGONIES..que quan li pilles el truc el fas escalfan...hi ha garra i un desplom amb un BIDIT ( tridit si són petits) de tres falanges....si poses els peus correctam,ent el fas en estatic..sinó hi ha qui llença i qui rapa...LO DICH..un cop "entesa" no és dura...DÖNA PAS a la de la esquerra de no hagas bromas ( 7b de catxo..poc marcada), a la NO HAGAS BROMAS ( 7a+ durillo de pila...segon llarg de 7c+ a bloc total..infierno). A la dreta de les dues hi surt la INCREÏBLE CLAN DEL BONSAI...fliparies, 20 metres de força resistent rotllo pas-repòs-pas-rep`s..li donen 7c+..no sé..he fet 8a's més facils..però és genial...

I més a la dreta te'n vas a FUGAZZI ORIGINAL ( 7c+). MOLT GUAPA..bé..GUAPISSIMA...a dalt hi ha un aleje que quan et controles és preciós..però millor pujar per una altra i provar en toprope..i quan et surt MAI CAUS...hi ha tres passos en xorrera..molt bonica...

A la dreta ..just entrant ala cova hi ha la ENTRADA DIRECTA..que puja UN PLUS a les vies que permet accedir ( Fugazzi Directa i CLAN directa)..les converteix en 8a..no sé si és que ja les tenia molt controlades però m'han costat igual ( o més) les vies originals que les directes...aquesta entrada me la he "guardat" molts anys perquè la veia inhumana..i la realitat eés que no la tocava mai..un dia, com que plovia, vaog anar a "toquetejar" i al segon intent ja la feia..té "truc" toral, per alts i per baixos..a mi no em sembla més txunga que la de 7a..potser 7a+ ( molt de cantoi i una regleta que si et dic com s'agafa la pilles a la primera...)

JA TARDEU EN ANAR-HI...a més a les tardes inclús al Juliol s'hi esta de puta mare, rotllo paret gran però sense le pateig...

Llastima que sigui una paret sola..sinó seria per flipar...

Hem equipat alguns bordillos 8 bfins ara fins a 6b+) a la banda oposada...de fet hi caben algunes vies fanatiquetes ( 6c's st benet), per escalfar i no haver de anar dierctament al 7a infierno...però ja et dic..quan t'ho controles la penya van escalfant als vions ( clan i Fugazzi).

Ah, i també hi ha un 7c guapíssim!!!

Marieta dijo...

juajuajua TRANKI! ets un autèntic fanàtic...no sé com t'ho fas però ja tinc ganas d'anar-hi...
Moltes gràcies per les indicacions i consells!!!

Esteve Casas dijo...

Marieta,

La veritat es que dels que estàvem allà, la única persona que estava segura que no faries l'ardilla coja, erets tu.

El motiu es perquè no ets conscient de lo forta que estàs!

Ja fa alguns mesos, que quant et veig bufar, gemegar, i cridar, no penso que estàs a punt d'arribar,(perdó, volia dir de caure), sinó que penso que encara tens possibilitats de lluitar la via i fer-la.

Sinó, recuerden 7b a flaix en margalef, ardilla coja, i otras que no recuerdo para no gastar neurona (pero que existen)

Marieta dijo...

Esteve, tan encantador com sempre. Ja parlarem... ;)
Lo que yo no entiendo es por qué la ardilla es "roja" cuando tú la encadenaste y en cambio es "coja" cuando la encadeno yo. me siento discriminada jejeje

Anónimo dijo...

res d'agonies, ni de montserrat, escalades barcelonines o rodalies.
Ara que ja has tastat la mel, ( plaketes de siurana ), no podràs oblidar.la.
Apa fanàtics, a cuidar.se
brad pit

Anónimo dijo...

(Texto traducido del japonés)

Pequeña Saltacantos,
Nuevamente me entrometo, y conmigo el resto del personal, en tu universo -tufaverso- y espero que puedas perdonar las molestias que ocasionemos, o al menos lo intentes.
Nos alegramos todos, yo sobre todo, por tu exitoso fin de semana que ya quisieran muchos para si.
Mientras tenía a los muchachos machacándolos en el campus a ritmo de Mercan Dede; se les ocurrió que se podían subir a la fiesta dedicándote una cancioncilla en plan hip-hop. Hay que aprovechar los buenos momentos de la vida y, como el comité Escolar del Monasterio aprueba estas actividades complementarias con vistas a una formación integral de los escaladores marciales, a mi me pareció bien. Monjes y monjas se pusieron manos a la obra y aquí te envió el resultado de su travesura.

Got Rythm, Baby!

[Estribillo]
De canto a canto,
Marieta Cartró,
ilusión y ganas
de las piedras sacas.

Cuando hay una competición,
con unos apretones que van a misa
se convierte en la sensación.
No hay que temer por la rivalidad,
pues ella con su sonrisa
la transforma en amistad.

Estribillo

Es la línea de la vida, esa perfecta geometría
la motivación de su existencia;
la belleza le llega al alma,
y el reto la transforma.
Hombre, animal, planta o fósil,
tened cuidado pues no es nada dócil.
Instinto asesino,
la hace cumplir con su destino.

Estribillo

Mientras los pies apoya con precisión,
sus dedos se agarran con cariño y tesón;
cuando su cuerpo es torsiona como una elástica malla,
la visualización no falla;
con creatividad y fluidez alcanza la reunión
y la alegría inunda su corazón.

Estribillo

Thall's all right

Saludos de parte de todos y que continúes con la racha Pequeña Saltacantos.

Sen-Sei
Maestro de Senseis
Monasterio Shaolín de la Escalada Marcial

Esteve Casas dijo...

La veritat es que Siurana enganxa!

Jo creuo els dits perquè a la Marieta li agradi, i veig que al final s'ha posat les piles i encadena abans que jo.

Per cert, Brat, s'ha acabat el Ramadam o encara durarà?

Esteve Casas dijo...

La veritat es que Siurana enganxa!

Jo creuo els dits perquè a la Marieta li agradi, i veig que al final s'ha posat les piles i encadena abans que jo.

Per cert, Brat, s'ha acabat el Ramadam o encara durarà?

Esteve Casas dijo...

S'ha publicat dos cops i no sé perquè!

Bueno, així la marieta s'emocionarà més quant vegi tants comentaris!

Marga Iriarte dijo...

Acabo de consultar el Iching, que como todo el mundo sabe, es un oráculo científico y preciso, más lo primero que lo segundo.La consulta, ahora no me acuerdo, pero era extraordinariamente favorable:el sábado hará calor, cenarás bajo techo y encadenarás algo .

Ida Lupita, desde el campanario del Monasterio.

Marieta dijo...

Esto cada vez es más surrealista (y me encanta)
Brad Pit: las placas pa cuando llueve jejejeje. No home, que m'encanta però ara toca ja una mica de xorreres, no? (tot i que crec que està tot bastant moll...)
Sen sei: anonadada me tienes. No veo demasiada disciplina en tu monasterio, tus monjes y monjas estan dispersos, así "mai fareu grau" (THE BIG sensei dixit)...mmmm... puedo entrar yo también?
Stif: te repites más que el aaaajo XD jajajaja Es broma corasón, pero es que me has pillao, en cuanto he visto tanto mensaje me he emocionado (y va y la mitad eran tuyos!!! -y repes-!!!)
Ida lupita: bájate ya del campanario, por dios, a ver si te va a dar el badajo (bonita palabra), que mira que te pasó la última vez y así te has quedao. ¡Que te bajes!

Lola Steiner dijo...

Enhoraboina!

Lola Steiner dijo...

la peña está feta pols, ahora que me leo los comentarios.