lunes, 27 de agosto de 2007

Can Dubtes o donde reina el maligno

Sí, sí. Este ha sido un fin de semana de penitencia y purgación: hemos escalado en Montserrat y en Gelida.
El domingo en Gelida estuvo bien, hizo demasiado calor pero las vías son buenas, aunque sobadas, y se disfrutan si vas temprano por la mañana.
Pero el sábado...el sábado estrenamos la nueva guía de Montserrat Norte y escogímos el sector de Can Dubtes. Siempre es un gustazo pasearse por la vertiente norte de Montserrat: esas paredes verticales con sus colores rosa-pardo-anaranjados. Suerte del paisaje y del entorno porque el sector se las trae. Calentamos en un 6b+ de ñapas y un poquillo sucio, a mi me cuesta demasiado, estoy a punto de caer en dos ocasiones pero lo consigo, "Claro, tanto Rodellar que ahora ya no te acuerdas de escalar" pienso. Al lado, a la izquierda, vemos que hay un 6b aparentemente majo para calentar mejor. Empieza Esteve y cae en la segunda chapa, ..., luego sube maldiciendo hasta la reunión. "Mmm, otro que se ha olvidado de escalar" me digo a mi misma "Seguro que es de super ñapas y yo subo fácil, anda que no se ni nada, voy a subir volando". Y sí, volar es lo que habría hecho de no haberme cogido a 4 cintas (me gusta el 4...siempre hay que buscar lo positivo).
Ya recelosos nos vamos a la placa principal -gris y totalmente plana y regular- para bajarnos de un 7c+ (él) y de un 7b+ (servidora). Así que, visto lo visto, cogemos los trastos y nos las piramos rápidamente no fuera que continuase la progresión lógica del día y nos rompiésemos un tendón al hacer el ocho. Lagarto, lagarto.

14 comentarios:

PGB dijo...

Carai amb Can Dubtes... com apreten les coses no?

Anónimo dijo...

Massa remar i massa poc "ditejar". A mi em va passar en un canvi Bruixes-Siurana.
Respecte a Can CAGADUBTES, jo tb vaig caure en la mateixa trampa: Sembla un "sectorás-sectoret" i et dus de bufetades ...
Varem anar just despres de pa tir la luxació d'esquena i en el 7b+, en el pas, no vaig tenir c... (canya al canto).
Esloquetiene....

Marieta dijo...

si tiu, quina depre, jejeje, sem van baixar els fums de cop. La Montse és així, guapa però cabrona.

Esteve Casas dijo...

El que és curiós és que després d’escalar un munt de dies seguits a rodeller, cap dia em va deixar la pell de les gemes dels dits com dos dies de placa. Avui tinc les gemes tota l’estona que em treuen gotetes de suor, i no recordo l’ultima vegada que em va passar.

Anónimo dijo...

Ey jo soc testimoni del que diu la Marieta, jo tambe hi era en aquest sector amb un colega. Tranki la placa, pero te algo .... .Encara tinc les puntes dels dits vermelles. Apa salut! Espero veure-us a unaltra sector amb mes canto!
David.

Anónimo dijo...

Per cert felicitats pel blog!!!

Lola Steiner dijo...

Hola guapeta!
Et torno la visita, i estic encantada de veure que ets montserratera. Estic preparant els trastos per a traslladar-me a Barna, així que em cal gent, a partir del dilluns vinent, per a anar a trepar-hi. Yupiiiiiiiiiiii quines ganes que tinc, oe oe oeoeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

Per cert, el lema del blog m'ha "enchisat", com diuen en la meva terra. Ains, aixó de menjar...

freeke dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
freeke dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Lola Steiner dijo...

Joer, qué lio. Esto de ser dos personas distintas con el mismo ordenador hace que te pongamos entradas con distintos nombres siendo la misma persona. Que me he cargado la entrada de mi compi de piso sin querer. Supongo que te llegará al gmail si lo tienes redireccionado. Y si no, ya te lo explico yo:
en un chat de escaladores entraban tres personajes: Freeke, Amanitaa y Rumiau. Los dos primeros son compañeros de piso. Y comparten, además, ordenador. Se lian a poner comentarios en los blogs y la cosa se va de mother.

Joer, qué lio.

Marieta dijo...

jejejeje q bé, quants missatges (muy mal los que los borrais, aunque se repitan dejadlos que hacen bulto y queda de profesional)

David:ens vas pillar en hores baixes...molt baixes (tu et baixes d'aquesta via, jo em baixo d'aquella via, etc)

lol 1: q bé, quan vinguis a Barna, si vols, jo puc escalar entre setmana a partir de les 15:30!

lol 2: jiji pues sí, soy rumiau.

petons y besus

Mohawk dijo...

Ja,ja,ja... jo vaig anar fa 15 dies i vaig tornar amb la mateixa sensació que vosaltres. El 6a i el 6b ramposos igual són V+ i les vies de la dreta... bofetada!! En especial el 6b, buff!! No dóna tregua fins la reunió... després vaig provar la "No hi ha dubte", i home... els passos surten, però mínim dos descansos... massa pila per mi!!

Ja veus que l'he posat de projecte i tot!!

Sobre la foto de l'Arribabá, en Josep Batlle (el Rubio) assegura a en David Tarragó. En David segueix escalant a alt nivell, en Josep es dedica a fer litografies a Monistrol... suposo que escala però no al nivell avançat que tenien a la seva época...

Cada dia em queden més llargs els comentaris...

A tibar-li lolos!!

Marieta dijo...

litografies...ves per on
Es que m'encanta veure com la nostra vida oscila sense rumb en aquest mar de la vida (toma ya com he encobert la xafarderia).
En fi, merci per explicar-ho. ;)

KTX dijo...

Buenas, puedo constatar que el 6b que comentáis es el mas duro del mundo, jajaja, estuve la semana pasada y lo hice mas por cjnes que por nada mas, bromas a parte, creo que esta mal graduada. De todas maneras mañana volveremos a probar las que faltan, a ver si nos vemos.